Виховний простір
Кредо: Працюй сьогодні на завтра. Де є бажання,
знайдеться й шлях.
« З поміж усіх плодів найкращі дає хороше виховання.»
Виховання - це процес
соціальний в найширшому розумінні.
З усім складним
світом навколишньої дійсності дитина входить у безкінечне число відносин, кожна
з яких незмінно розвивається, переплітається з іншими відносинами,
ускладнюється моральним і фізичним
зростанням самої дитини. Спрямувати цей розвиток і керувати ним-завдання
вихователя.
Завдання виховної системи:
Навчити дитину жити у гармонії з собою і тими хто поряд, навчити жити радісно, без страху і
насильства, виховувати бережливе ставлення до людини і людського життя як
найвищої цінності, патріотичні почуття і любов до Батьківщини.
(досвід роботи заст. директора з виховної роботи О.М. Кобінчук, Запорізька
обл.)
Виховна робота:
1.Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів.
2. Допомагати учням у пізнаванні власного характеру, у боротьбі зі своїми
негативними рисами, у вихованні позитивних якостей.
3.Орієнтація учнів на аналіз власних дій, планування своєї роботи, навчання
прийомам самоконтролю.
4. Виховання в учнів позитивних рис характеру(волі,чесності,самокритичності,поваги
до старших, самодопомоги,чуйності).
5. Виховання в учнів поваги до держави, її законів, до праці і людей.
6. Розвиток навчально-пізнавальних потреб і здібностей учнів.
7. Робота з організації учнівського самоврядування, допомога в плануванні і
аналізі діяльності.
8. Виховання в учнів потреби залучатися до скарбів української народної
творчості, знань традицій, свят, обрядів і звичаїв народу.
Пам’ятка майстру в/н з
попередження правопорушень учнів.
1.Відвідайте всіх учнів вдома.
2.Візьміть на облік сім’ї, де недостатній контроль з боку батьків за
поведінкою дитини.
3. Дізнайтесь,яке здоров’я учня.
4. З’ясуйте, як проходило формування характеру в дошкільному віці.
5. Знайдіть індивідуальний підхід до кожного учня, враховуючи його
психологію, фізіологічний стан, нахили, захоплення, позитивні сторони
характеру, уміння.
6. Пам’ятайте! Учень повинен бути зайнятий корисною працею.
Комментарии
Отправить комментарий