Виховний простір


Кредо: Працюй сьогодні на завтра. Де є бажання, знайдеться й шлях.
« З поміж усіх плодів найкращі дає хороше виховання.»
Виховання - це процес соціальний в найширшому розумінні.

З усім складним світом навколишньої дійсності дитина входить у безкінечне число відносин, кожна з яких незмінно розвивається, переплітається з іншими відносинами, ускладнюється моральним і фізичним  зростанням самої дитини. Спрямувати цей розвиток і керувати ним-завдання вихователя.

Картинки по запросу "вензель пнг"
Завдання виховної системи:
Навчити дитину жити у гармонії з собою і тими хто поряд,  навчити жити радісно, без страху і насильства, виховувати бережливе ставлення до людини і людського життя як найвищої цінності, патріотичні почуття і любов до Батьківщини.

(досвід роботи заст. директора з виховної роботи О.М. Кобінчук, Запорізька обл.)


Картинки по запросу "вензель пнг"
Виховна робота:
Основні завдання та напрямки виховної роботи майстра в/н:
1.Вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів.
2. Допомагати учням у пізнаванні власного характеру, у боротьбі зі своїми негативними рисами, у вихованні позитивних якостей.
3.Орієнтація учнів на аналіз власних дій, планування своєї роботи, навчання прийомам самоконтролю.
4. Виховання  в учнів позитивних рис характеру(волі,чесності,самокритичності,поваги до старших, самодопомоги,чуйності).
5. Виховання в учнів поваги до держави, її законів, до праці і людей.
6. Розвиток навчально-пізнавальних потреб і здібностей учнів.
7. Робота з організації учнівського самоврядування, допомога в плануванні і аналізі діяльності.
8. Виховання в учнів потреби залучатися до скарбів української народної творчості, знань традицій, свят, обрядів і звичаїв народу.
   9.Забезпечити дієвого зв’язку з батьками у становленні особистості.
Картинки по запросу "вензель пнг" 
Пам’ятка майстру в/н з попередження правопорушень учнів.
1.Відвідайте всіх учнів вдома.
2.Візьміть на облік сім’ї, де недостатній контроль з боку батьків за поведінкою дитини.
3. Дізнайтесь,яке здоров’я учня.
4. З’ясуйте, як проходило формування характеру в дошкільному віці.
5. Знайдіть індивідуальний підхід до кожного учня, враховуючи його психологію, фізіологічний стан, нахили, захоплення, позитивні сторони характеру, уміння.
6. Пам’ятайте! Учень повинен бути зайнятий корисною працею.




Комментарии